ساخت مهر فوري - فروش انواع مهر ساخت مهر فوري - فروش انواع مهر .

ساخت مهر فوري - فروش انواع مهر

ساخت مهر برنجي

ساخت مهر برنجي

مهر برنجي: يك نكته بسيار حياتي در مورد طراحي مهر برنجي اين است كه قرار دادن طرح و لوگو روي مهر كاري آسان نيست. طراحي مهر دسته برنجي ساده و دست ساز است، اين تفاوت‌ها ممكن است آن را منحصر به فرد كنند زيرا كسي، حتي خود طراحان، قادر به جعل آن نيست زيرا كاملاً به صورت دستي انجام مي‌شود و قابل تكرار نيست.

زمان ثبت سفارش مهر برنجي

مهر برنجي براي بانك: يكي از موارد مهم در ساخت مهر دسته برنجي اين است كه بسياري از افراد سوال مي‌كنند آيا مي‌توان از نمونه‌هاي قبلي براي طراحي مهر برنجي استفاده كرد؟ پاسخ خير است. زيرا اين نوع مهر امكان طراحي مجدد را ندارد.

استيكر شيشه اي

در وب‌سايت ساخت مهر گارنت گرافيك، طراحي و سفارش مهر برنجي از اهميت ويژه‌اي برخوردار است و حدوداً 3 ساعت زمان مي‌برد زيرا بايد اين مهر را روي فلز حك كرد. ساخت مهر فوري در گارنت گرافيك يك ساعته است كه شما مي‌توانيد از مهرهاي ژلاتيني اتوماتيك تا مهرهاي ليزري اتوماتيك استفاده كنيد و طي يك ساعت از ما تحويل بگيريد. مهرهاي قديمي و دست ساز زمان بيشتري را مي‌طلبند.

مهر دسته برنجي

استفاده از دستگاه‌هاي حكاكي پيشرفته، مهر دسته برنجي شما را با دقت بيشتري نسبت به جزئيات طرح مهر قديمي حك مي‌زند.

دسته مهر برنجي از چوب راش گرجستاني با كيفيت بالا ساخته شده و علاوه بر زيبايي بي‌نظير، به شما كيفيت قابل قبولي را ارائه مي‌دهد. اين مهر برنجي مخصوص مهر و موم كاملاً دست‌ساز است و علاقه تيم مگنوليالند به آن واضح است.

مدل مهر دسته برنجي (مهر اسمي) داراي قطر سه سانتيمتر است كه ابعاد استاندارد و كاربردي براي يك مهر با كيفيت و بي‌نقص محسوب مي‌شود.

برچسب امنيتي

قبل از خريد مهر حكاكي، به ياد داشته باشيد كه طرح و فايل ارسالي شما با استفاده از دستگاه‌هاي حكاكي پيشرفته مورد استفاد

ه قرار مي‌گيرد. اين فرآيند به شما امكان مي‌دهد تا ريزترين جزئيات طرحتان را بر روي مهر برنجي بانكي مشاهده كنيد.


برچسب: مهر برنجي، ساخت مهر برنجي، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۱۴:۲۲ توسط:garnetgraphic موضوع: نظرات (0)