ساخت مهر فوری - فروش انواع مهر ساخت مهر فوری - فروش انواع مهر .

ساخت مهر فوری - فروش انواع مهر

ساخت مهر برنجی

ساخت مهر برنجی

مهر برنجی: یک نکته بسیار حیاتی در مورد طراحی مهر برنجی این است که قرار دادن طرح و لوگو روی مهر کاری آسان نیست. طراحی مهر دسته برنجی ساده و دست ساز است، این تفاوت‌ها ممکن است آن را منحصر به فرد کنند زیرا کسی، حتی خود طراحان، قادر به جعل آن نیست زیرا کاملاً به صورت دستی انجام می‌شود و قابل تکرار نیست.

زمان ثبت سفارش مهر برنجی

مهر برنجی برای بانک: یکی از موارد مهم در ساخت مهر دسته برنجی این است که بسیاری از افراد سوال می‌کنند آیا می‌توان از نمونه‌های قبلی برای طراحی مهر برنجی استفاده کرد؟ پاسخ خیر است. زیرا این نوع مهر امکان طراحی مجدد را ندارد.

استیکر شیشه ای

در وب‌سایت ساخت مهر گارنت گرافیک، طراحی و سفارش مهر برنجی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و حدوداً 3 ساعت زمان می‌برد زیرا باید این مهر را روی فلز حک کرد. ساخت مهر فوری در گارنت گرافیک یک ساعته است که شما می‌توانید از مهرهای ژلاتینی اتوماتیک تا مهرهای لیزری اتوماتیک استفاده کنید و طی یک ساعت از ما تحویل بگیرید. مهرهای قدیمی و دست ساز زمان بیشتری را می‌طلبند.

مهر دسته برنجی

استفاده از دستگاه‌های حکاکی پیشرفته، مهر دسته برنجی شما را با دقت بیشتری نسبت به جزئیات طرح مهر قدیمی حک می‌زند.

دسته مهر برنجی از چوب راش گرجستانی با کیفیت بالا ساخته شده و علاوه بر زیبایی بی‌نظیر، به شما کیفیت قابل قبولی را ارائه می‌دهد. این مهر برنجی مخصوص مهر و موم کاملاً دست‌ساز است و علاقه تیم مگنولیالند به آن واضح است.

مدل مهر دسته برنجی (مهر اسمی) دارای قطر سه سانتیمتر است که ابعاد استاندارد و کاربردی برای یک مهر با کیفیت و بی‌نقص محسوب می‌شود.

برچسب امنیتی

قبل از خرید مهر حکاکی، به یاد داشته باشید که طرح و فایل ارسالی شما با استفاده از دستگاه‌های حکاکی پیشرفته مورد استفاد

ه قرار می‌گیرد. این فرآیند به شما امکان می‌دهد تا ریزترین جزئیات طرحتان را بر روی مهر برنجی بانکی مشاهده کنید.


برچسب: مهر برنجی، ساخت مهر برنجی، ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۱۴:۲۲ توسط:garnetgraphic موضوع: نظرات (0)